...Anılar biriktirmek faydasız onları unutmasını bilmeli..
Yürürken bir yandan da şarkı mırıldanıyordum, çünkü mutlu olduğum zaman kendi kendime bir şeyler mırıldanırdım.
Hiçbir dostu, arkadaşı olmayan, sevinçli anlarında sevincini kimseye bölüşemeyen herkes de aynı şeyi yapmaz mı?..