Someone

Someone
@themine_
kendimden uzaklaşmam gerek.
"zaman zaman insanın hakkını araması da hoş her şeye rağmen.."
Sayfa 77·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" en iyi anlarımda bile,ben hep hüzünlenirim.Ağlamış olmamın da hiç önemi yok; ben bile bilmiyorum neden ağladığımı."
Sayfa 74·Kitabı okudu
Alıntı
"onun kitaplarına dokunmaya cesaret edenin vay haline!"
Sayfa 59·Kitabı okudu
Alıntı
"bütün hayatımı köyden çıkmadan ve tek bir yerde yaşayarak geçirecek bile olsam,mutlu olacakmışım gibi gelirdi bana."
Sayfa 44·Kitabı okudu
Edebiyat
"çünki siz hamilik ve yakınlık göstermeleri gereken yakınlarınızdan hainlik ve hakaret gördünüz."
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alıntı