Bi ağlayabilsem sanki her şey kendiliğinden çözülecekmiş gibi geliyor. Sanki bir asırdır ağlamıyormuşum gibi hissediyorum. Bunları yazarken o kadar çok şey geçiyor ki kafamın içinden, çok farklı yerlere gidip geliyorum, saniyeler içinde birden fazla karar değiştiriyorum, sonra nefesim kesiliyor…