Nihan

Nihan
@thenihan
Halbuki bugün sonsuz zaman ve mesafenin içinde ben neyim? Bir solucandan, bir ayrık kökünden daha ehemmiyetsiz, daha değersiz, daha lüzumsuz bir mahlukum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
Yara izleri güzeldir. Bizi yaralayan geçmişin geçtiğini veya bizim için artık bir şey ifade etmediğini gösterir. S.N.Ö
Seni deli gibi ağlatan kişi daha önce yüzünü en çok güldürendir. Bütün hayallerini yıkan, bir zamanlar en güzel hayalleri birlikte kurduğun kişidir. Seni üzen bir başkası değil aslında, sana en çok zarar veren içinde başkalarına büyüttüğün sevginin kendisi.
"Sonra aramıza şehirler girecek hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getirmeyecek. Sonra belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek…”