'Yanımda olmanı istiyorum.' diyemediğim için 'Bu yağmur içimi ıslatıyor.' dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz 'sarıl bana!' dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır?
Bir kızı çocuğunun büyümesi ne zaman biter acaba? İlk adet gördüğünde mi, 18 yaşını doldurunca mı, evlenince mi, saçına ilk ak düşünce mi?
Bence hiçbiri değil. Bir kız çocuğu büyümez, kaç yaşına gelirse gelsin asla büyümüş gibi hissetmez kendini. Son nefesini içi arzularla, heyecanlarla dolu bir kız olarak verir. Ama değişim yaşar. Hayat o kızı sürekli değiştirir ve bu değişimin hiç şaşmayan bir aktörü vardır : bir erkek!
Müzikler geceye karıştı.
Kaybolmuş kurşun, müziği takip etti.
Birisi, olmaması gereken bir anda, olmaması gereken bir yerdeydi.
Ve kan,
akması gereken yerden aktı.