Kesinlikle fantastik kategorisinde ilk 3'e girebilecek bir kitaptır. Çok nadir karşılaştım böyle hikayeler ile. Filmi çekilesi bir senaryo :)
Sadece yazar anlatımı biraz zayıf kalmış gibime geldi o kadar.
Zekice düşünülmüş bir senaryo, yazarın akıcı anlatımıyla birleştirilince böyle güzel şeyler oluyor işte. Okunması gereken bir polisiye hikayesi. Tavsiye ederim.