Tamsın! Ne yaparsan yap daha tam olmayacaksın ya da yapamadığın hiçbir şey seni eksiltmeyecek. Tam olarak yaşamak ne mutluluk peşinde koşmak ne de acıdan kaçmaktır… Tam olmak, bunların hepsinde aynı kalmaktır.
'' Ben senden vücudlarımızın değil kafalarımızın birleşmesini istiyorum...Ötekini arzu etmek münasebetsizliktir. Çünkü ne sen bana sadık kalırsın , ne de ben sana ...''
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“ Aldığın cana karşılık yüz can. Her şafakta bir can.Tek bir sabah bile eksik olursa hayallerini ve şehrini alırım senden. O canları da . Hem de bin katıyla...”