" Ama belli bir olgunluğa erişmiş insanların da birer koca bebekten hiç ayrımı olmasın, onlar da şu dünyada sendeleye tökezleye, nereden geldiklerini nereye gideceklerini bilmeden emekleyedursunlar. Onların da belli başlı idealleri olmasın ve onlar da bisküviler, böreklerle avutulsun ve baskıyla yola getirilsinler... olacak şey mi?"
"Siz insanlar" dedim, "her şeyden önce 'bu çılgınlıktır, bu akıllılıktır, bu iyidir, bu kötüdür' demeden konuşamazsınız. Bunun anlamı ne Tanrı aşkına?..."