Yazarın üslubuna ve kitabın temposuna alışmam biraz vakit almış olsa da, çok etkilenerek okuduğum, kurgusu son derece ozgün ve hikayesi gerçekten sürükleyici bir kitaptı. Yazar tecavüz ve cinayet sahnelerini gerçek olmasını istemeyeceğiniz kadar vahşi ve detaylı betimlemiş. Okurken zorlansam da karakterlerin iç dünyalarını, yaşadıklarını hissetmek adına oldukça etkiliydi bu sahneler. Kitapta çocuklukta yaşanan travmatik olayların asla geçmişte kalmadığını, insanın peşini kolay kolay bırakmadığını iki kız kardeşin acı dolu hayatlarından takip ediyoruz. Callie'ye karşı sempati duymamak imkansız. Şimdi yazarın diger kitaplarını da merak etmekten kendimi alamıyorum.