Zezekowski⃤

Zezekowski⃤
@timurzeze
anitsayac.com Yani bunca laf sonunda maksadım şudur mağlup olcaz...
Şeyhim kâhinata alışamadım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çamursuz bir göl kadar netti efendim," dedim. "Yaz ortasındaki masmavi bir gökyüzü kadar berraktı.
Zeze olmak kolay değil Hep Portuga mı arıyorum Olmadığını bile bile
Az önce koltuk ile sohbet ettik