Zezekowski⃤

Zezekowski⃤
@timurzeze
anitsayac.com Yani bunca laf sonunda maksadım şudur mağlup olcaz...
"Çamursuz bir göl kadar netti efendim," dedim. "Yaz ortasındaki masmavi bir gökyüzü kadar berraktı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zeze olmak kolay değil Hep Portuga mı arıyorum Olmadığını bile bile
Az önce koltuk ile sohbet ettik
Yumuşatıcının kokusunu zehirlenene kadar koklayan ben tek değilim inşallah