Kitap gerçekten anlatmak istedikleri bakımından derin anlamlar taşımakta. Sindire sindire okunmasını tavsiye ederim. Aksi halde yeteri kadar anlaşılabileceğini düşünmemekteyim. Genel olarak doğayla uyumlu bir şekilde yaşamanın ve us sahibi bir insan olmanın önemine değiniliyor. İyi bir insan olma yolunda felsefik bir kitap arayanlara kesinlikle öneriyorum. Benim gibi felsefeyle çok alakası,bilgisi olmayıp meraktan okuyacak olanlar için biraz ağır kaçtığı kanaatindeyim. Siz de böyleyseniz kitap sizi çok içine çekmeyebilir. Kitabı bir olay örgüsü şeklinde değil ayrı ayrı küçük pasajlar şeklinde okunmasının okuyacaklar açışından daha anlaşılır olacağını düşünüyorum.
Kitap gerçekten de çok sade ve anlaşılır bir dil kullanarak ulu önder Atatürk’ün hayatını süreklilikle okunabilecek bir düzeyde yazılmış. Çok detaya girmeden, genel hatlarıyla Atatürk’ün hayatını güzel bir şekilde kısa ve öz anlattığı için okurların seveceğini düşünüyorum.