Sonra bir Neşet Ertaş türküsü yankılanacak kulaklarında. Neden gülemeyişinin farkına varacaksın belki o zaman. İşte o zaman anlayacaksın ne yemek ne içmek ne tadın kaldığını..
Kaybolsam, yine ben çıkarım kendimi aramaya. Üzülsem kendi ruhumda bulurum teselliyi, kaçıp gitsem yine kendime dönerim. Hayatın bana öğrettiği en mühim ders kendimden başka kimsenin beni bu kadar sevmeyeceği...