yok ki

yok ki
@tinneeartik
Severim insanlarin dunyanin kendi etraflarinda dondugunu dusunduren egolarini izlemeyi. Beyniniz ciplak.
Mağlup mu desem mahçup mu ? Ama ikisi de değil Ben garip,sen güzel Dünya umutlu..,
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama sen çok güzel bir ihtimaldin..
Şüphe doğruya hizmet etmiyorsa yanlışa köledir.
Hee avatarim diyordum bunlar insanlarsa,
An gelir... paldir küldür yıkılır bulutlar,,