Tiryakinim. 🚬
Bugün spora gitmeden önce, "Hazır vaktim varken şu parkta biraz oturup kitap okuyayım," kedileri seveyim dedim.Çimlerin üzerine yerleştim. Kulağımda radyoda alakasız bir şekilde Bayhan "Tiryakinim"çalıyor. Kendimi şarkının tuhaf hüznüne ve kitaba kaptırmışken gözüm ileride yakan top oynayan çocuklara takılıyor kendi dünyamla baş başa takılırken ...O çocuklardan biri koşarak kan ter içinde tam yanıma geldi gözlerimin içine bakarak garip bir heyecanla "Abla bir kişi eksiğiz sadece top atar mısın?" dedi ..Yemin ederim sanki gizliden gizliye bu anı bekliyormuş gibi hiç düşünmeden, tek bir hamleyle kulaklığı kulağımdan çıkarıp kitabın üstüne bıraktım ve fırladım yerimden. Kendimi o yeşilliğin, çimlerin içine nasıl attım bilmiyorum . Meğer gerçekten o heyecanı yaşamak için oturduğum o kasıntı, ciddi yetişkin hallerimden vazgeçip en dibe, o çocukluk zeminine inmem gerekiyormuş.Oyuna girdiğim an bende ipler koptu zaten. Şarkı falan sustu artık, parkın kendi sesi var. Sanki dünya kupası finalindeymişiz gibi bir heyecan... Elimde plastik top, yeşilliklerin üzerinde sağa sola kaçışan çocuklar, arkadan "Abla hadi at!" diye bağıran o ufaklıklar...her topu fırlatışımda kalbimin boğazımda attığını hissediyordum. Uzun zamandır içimde böyle saf, deli gibi bir heyecan hissetmemiştim.Oyun bitti kaldırama oturup birer meybuz yedik çocuklar bana da almışlar.:)) Nefes nefese banka, kitabımın ve kulaklığımın yanına geri döndüm. Yüzümde aptal bir gülümseme, kalbim küt küt atıyor... Şöyle bir etrafımdaki ağaçlara, yeşilliğe bakıp şunu düşündüm:Biz bu koca yaşlarımızla, güya çok önemli olan şu hayatta; bizi gerçekten yaşadığımızı hissettiren anların bu kadar küçük ve masum olması normal mi ya bu kadar basit mi ? Mesela kalabalık bir cadde burnuna gelen o tanıdık parfüm kokusu , ya da
Duygu ve Düşünce
Reklam
Yanıyor yüreğim, Tiryakinim.
Müzik
Seni çokça sevmekten nasıl vazgeçilir ki Bakışına can verdim, bir görmeye saatler Şu nefes almaları, terkerder mi ciğerim Ritmini bulan kalbim, durur mu pervasızca Seni çokça sevmekten nasıl vazgeçeğim Tiryakinim sakallı, sokağında efkarlı Ya hastalık bulmalı, sana aşık kalbimi Ya karanlık çökmeli kapatmalı zihnimi Nedir, şu güzelliğin gizlediği hakikat Nedir, gülüşünde ki akla ziyan zerafet Nedir, sensiz kalamayan deli dolu hislerim Aşığım, vazgeçmek ne? Bir tek seni isterim
Tiryakinim
Son bir isteğim senden Bir daha deneyelim Bunca yıl sonra yine Bu istek çok mu? Söyle Çıldırtsan da seninim Yalvartsan da seninim Tiryakinim, tiryakinim
Müzik
Elbette göz cemâlini ister. Ama aşk aklın değil, gönlün işidir. #tiryakinim......🌺 #Srdr
Reklam
Reklam