Bazen bir şeyi unutup sonra olur olmadık bir zamanda hatırlamak hafızamızın bizden intikam alması gibidir. Ne silmek mümkün ne onarmak.Ne hatırları dondurabilirsin ne de üşümemi durdurabilirsin...
Biz acılara ve çığlıklara kalplerimizi kapattık, yağmalıyoruz her güzelliği. Mazlumların seslerini duymamak için ahşap penceremizi plastik pencerelerle değiştirdik.
Çığlıkları bantlıyoruz..