Biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken, Başka şişelerden şarap olmuşuz, Başka hayatlarda harap olmuşuz.. Biz seninle bir denizin iki aşık balığı iken, Başka sularda yüzüp durmuşuz, Başka kıyılara vurmuşuz..
Sen kalmaya bir neden bulamadın ya, ben ölmeye ne bahaneler bulurum şimdi.
Acılarıma sabır ve zaman sürdüm şimdi geçmelerini bekliyorum. İmkânsızı beklemek gibi…