Tülin T.

Kıyamet herkes için aynı anda kopmaz.
Sayfa 20
Reklam
…çocuklar ağlıyorsa korkacak bir şey yoktur,ama yetişkinler ağlıyorsa-o zaman vardır.
Sayfa 20
Bizi çocuk olarak hatırlayan son kişi de gittiğinde hala var olduğumuz söylenebilir mi?
Sayfa 17
Onun bugüne kadarki varlığı,benim kendi varlığımı,çocukluğumun varlığını doğruluyordu.
Sayfa 17