Tülin T.

Ortada bir sorun gördüğümde, her şeyi çözebileceğimi, herkese merhem olabileceğimi, herkesi iyileştirebileceğimi sanırdım. Sonra fark ettim ki, yardım etmeye çalıştığım kişiden daha çok ben koşuyordum onun derdine. O ise kendiyle benim kadar uğraşmıyordu.
Reklam
Herkes dertte değil, herkes derste.
“Acaba” ile başlayan her ihtimal karanlıktı.Ama biz o ihtimallerin hep çok güzel,en azından mevcuttan daha güzel olduğunu düşünüyor, bu yanılgıyla kendi kendimizi yiyip bitiriyorduk. Oysa karanlıkların içinde kötü senaryolar da olabilirdi, mevcut halimizi mumla aratacak senaryolar…
Zannediyordum ki benim hayatım dışındaki bütün hayatlar sıradan ve mükemmeldir
İnsan muğlak olan her şeyin daha iyi olacağını düşünüyor