Hayatı halen seviyorum, sadece insana meylim yok.Yaş aldıkça inancım sarsıldı,güvenim kayboldu ve tahammül seviyem inanılmaz düştü. Mutluluğu kendimde buldukça, başkalarına bağladığım dönemleri hatırlayıp gülümsedim,saflığımla yüzleştim. Artık iç aleminde bir münzeviyim.