"Ne demiş Atsız Usta? Söyle!"
-"Ölüm o kadar güç değildir. Unutulmak yamandır, demiş."
"Ama biz askeriz. Unutuluruz."
-"Al bayrağın gölgesi mezarımıza vurdukça biz de yaşarız, devrem," dedi Ali. "Varsın, adımız unutulsun."
"Düş."
"Sen düş de ben düştüğüm o yerden gerekirse sürünerek de olsa ayağa kalkarım. Gelir seni bulur ve ayağa kaldırırım ama sen yeter ki düş artık, Elzem. Normal insanlar gibi hata yapıp düş artık."