📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bazı şeyler ömründe bir kere denk gelir insana, ölüm gibi, aşk gibi...
Ölümden kaçamazsın fakat aşktan kaçabilirsin. Eğer aşktan kaçarsan, bomboş yaşayarak göçersin bu dünyadan.”
Çılgın öğretmen Hazel ve fizyoterapist Josh ile tatlış olaylar barındıran kitap. Çok keyifle okuduğum kitap oldu. Bitmesini istemediğimden de süreyi uzattım. Romantik, komedi seven ve kitapta Kore'li karakter barındırmasını seviyorsanız okunur.
Ayrıca kitabın sayfaları kalın olması ve kalitesi beni çok şaşırttı. Yazı puntosu harikaydı. Çok sevdim. Her sefer sayfa çevirirkem de 2 sayfa çevirdiğimi sandım.
_Spoiler_
O kadar tatlı tatlı ilerledi tam puanlık kitap. Sonda hamile olduğu öğrenilip doktora gittikten sonra ailelere gebelik haberi verilmesi, sevinçler ve evlilik gibi adımların atlanarak sonuç kısmına geçilerek 3 çocuklu anne ve baba ile kapanış yapmaları üzdü... O arayı da bir kaç sayfa ile kapatabilirmiş.
Kitap içinde "sık sık başını yana eğdi ve...", "elini saçına geçirdi ve...", "kaşını çattı ve" gibi sözlerin tekrarıyla dolu ilerlediği için kitaptan çok koptum. Aslında olay çok tatlı düşünülmesine rağmen olaylar çok az detaylı ilerlemiş. Başka Dilde Aşk kitabını okumuştum sevmiştim. Onda olay örgüsü vs düzgündü.
_Spoiler_
Kitabın sonu yine diğer kitabı gibi ilerledi. Her şey düzgünken mantıksız bir şekilde Ellie karakterinin gitmesi çok soğuttu beni. Yazarın diğer kitaba benzer olmasından da dolayı bu tarz detay yerine yenilik getirmesini beklerdim. Zaman ve para kaybı gibi hissettirdi...