-Niyetin salih ise,bu evren sana hizmet etmeye mecburdur.Çünkü nankörlük iblisin vasfıdır.Evreni yaratanın değil.
Her gerçek içinde iki şey barındırır,biri hayranlık diğeri düşmanlık.
Deli demişler bana, baba annem demedimiydi “Bir köyün bereketi delisindedir” diye, Hem deli kime denir ki ? Aklı kıt olana mı, ona sahip olup ta kullanmayana mı?