Ebru

Ebru
@tr_ebru
Öğretmen
Yüksek Lisans
109 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Seni sevmek hakkını ver bana ne olur... Bir işaret yap bana, küçücük bir işaret...
Reklam
Bir şeyi yarım yapmak, yahut yarım söylemek  hiçbir zaman iyi değildir. Zaten yeryüzündeki bütün kötülükler de bundan doğar.
Arkamda hiçbir şey, tek bir anı, tek bir iz bırakmayacaktım. Tıpkı yaşadığım gibi, olabildiğince gürültüsüz, patırtısız, ortadan yok olacaktım.
Beklemek... Bir saniyede bir insan ölebilir, bir yazgı belli olabilir, bir dünya yıkılabilirdi. Daha ne kadar bekleyecektim?
Ölüye ağlayamayan insanların huzursuzluğu içindeyim...
Reklam