Yazarak düşünmeyi sürdürürken bir an geliyor,,dikkatimin esas olarak nereye yoğunlaştığını anlayamaz oluyorum _ bilmediğim bir nakış deseniymiş gibi tarif etmeye çalıştığım dağınık duygulara mı, yoksa nasıl tarif ettiğimi tarifetmek isterken sonunda aralarına dalıp pusulamı şaşırdığım, kaybolduğum, daha ötelerdeki başka şeyleri görür olduğum kelimelere mi.