Seçil

Seçil
@trinityscl
Vet tek.
İnsanoğlunun kusursuzlaştırılabileceğine inanmak ne büyük bir trajedi! _ya inanmak,ya o nasıl bir trajedi!
Sayfa 361·Kitabı okudu
Reklam
Yüreğimin tam ortasında büyük bir yorgunluk var. Asla olamadığım kişi beni üzüyor,ondan bana kalan anılardan neye olduğumu anlayamadığım bir özlem kabarıyor .
Sayfa 255·Kitabı okudu
Sevmekten kendimi alamadığım hayatla, cazibesinden korktuğum ölümün arasındayım işte.
Sayfa 225·Kitabı okudu
Her şey bizdir ve biz her şeyiz; peki ama her şey bir hiç olduğuna göre bu neye yarar?
Sayfa 225·Kitabı okudu
Reklam