Tek trajedi, insanın kendindeki trajikliği görememesidir.Ben , dünya ile yan yana yaşadığımı hep bilmişimdir.Onunla yan yana yaşamaya ihtiyacım olduğunu ise tam olarak anlayamadım.
Olaylar böyle devam ederse sonunda en büyük kötülüklerin bile içinde o kötülüğe sabırla katlanmamıza yetecek kadar iyilik barındırdığı sonucuna kaçınılmaz olarak bir kez daha varacağız,