2pac

2pac
her insan kendi cehennemini yaratır
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2024 12. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 17 Kasım 2024 00:24
Tek solukta okudum ama başlarken bu kadar ağlayacağım hiç aklıma gelmedi . Duyguları öyle yoğun hissettim ki. Çok beğendim ama sonu bu şekilde bitmemeliydi bence.
Bir Gönül DavasıÜmran Tan · Pukka Yayınları · 2024558 okunma
2pac
Sonu kötü mü bitiyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arada kalınmışlık
8/10
Cadı ile cadı avcısı evlilik bağıyla birbirlerine bağlanırsa neler olurrr? İki günde oturup bitirdiğim aslında akıcı olan bir kitaptı ama ilk başlarda kitap karakterlerini çözmek kim kimdi anlamak biraz kafa karıştırıcı oldu sonrasında ilerledikçe anlaşılıyor. Genel olarak güzel bir kurgusu vardı böyle vaaaooov çok farklı fantastik bir kurgu diyemem ama kendini okutturdu Ben açıkçası ana cadı karakterimiz olan Louise sevdim yani ne istediğini bilen yeri gelince gerçekten güçlü çözüm odaklı zeki bir kız ağlak bir karakter değildi eğlenceli ama o eğlencenin ardında kocaman bir hüzün saklayan bir karakter içim ısındı ona karşı ,annesinin ona doğduğundan itibaren yaşattığı travmalardan şiddetten kaçıp şehirde tek başına hayatta kalmaya çalışması diğer cadılarla birlikte avcılardan saklanarak toplumda fark edilmeden hırsızlık yapması ve o malum olayda yakalanıp erkek karakter Reid ile başpiskopos tarafından evlendirilmesini okuduk yani Reid e gelecek olursam da çok kapalı bir karakter ön yargılı ama kendi içinde yaralı bir adam ve göründüğünün aksine düşünceli özellikle Lou ile evlendiği ilk andan itibaren ona karşı kaba değildi beklediğimin aksine ,onunla evlendiğinin farkında olarak çevresine karşı onu koruması ve savunması çok güzeldi o hantal görüntünün altında naif bir karakter var yaptığı bir kaç hatayı unutmuyorum tabi ki saçını başını yolmak istemedim değil yaaani diğerlerine gelecek olursak diğer cadı avcıları da kilise tarafından beyni yıkanarak özellikle başpiskopos tarafından büyütülmüş yıllarca cadılar ve avcılar arasında ki düşmanlık onlara farklı boyutlarda lanse edilmiş en sinir olduğum şeyse kadınlar erkekler için sadece bir kafes oyuncağı olması gerekiyor gibi beyinlerine kazınmış erkekler kadınların sahipleri gibi anlatılması öyle olması zorunluymuş
Fantastik
Yılan ve GüvercinShelby Mahurin · Yabancı Yayınları · 20212,651 okunma
Buse isimli okura yanıt verildi
2pac
Buse çoğu kişi beğenmemiş senin yorumunu da okudum baya iç açıcıydı 🤭😁🤚
Arada kalınmışlık
8/10
Cadı ile cadı avcısı evlilik bağıyla birbirlerine bağlanırsa neler olurrr? İki günde oturup bitirdiğim aslında akıcı olan bir kitaptı ama ilk başlarda kitap karakterlerini çözmek kim kimdi anlamak biraz kafa karıştırıcı oldu sonrasında ilerledikçe anlaşılıyor. Genel olarak güzel bir kurgusu vardı böyle vaaaooov çok farklı fantastik bir kurgu diyemem ama kendini okutturdu Ben açıkçası ana cadı karakterimiz olan Louise sevdim yani ne istediğini bilen yeri gelince gerçekten güçlü çözüm odaklı zeki bir kız ağlak bir karakter değildi eğlenceli ama o eğlencenin ardında kocaman bir hüzün saklayan bir karakter içim ısındı ona karşı ,annesinin ona doğduğundan itibaren yaşattığı travmalardan şiddetten kaçıp şehirde tek başına hayatta kalmaya çalışması diğer cadılarla birlikte avcılardan saklanarak toplumda fark edilmeden hırsızlık yapması ve o malum olayda yakalanıp erkek karakter Reid ile başpiskopos tarafından evlendirilmesini okuduk yani Reid e gelecek olursam da çok kapalı bir karakter ön yargılı ama kendi içinde yaralı bir adam ve göründüğünün aksine düşünceli özellikle Lou ile evlendiği ilk andan itibaren ona karşı kaba değildi beklediğimin aksine ,onunla evlendiğinin farkında olarak çevresine karşı onu koruması ve savunması çok güzeldi o hantal görüntünün altında naif bir karakter var yaptığı bir kaç hatayı unutmuyorum tabi ki saçını başını yolmak istemedim değil yaaani diğerlerine gelecek olursak diğer cadı avcıları da kilise tarafından beyni yıkanarak özellikle başpiskopos tarafından büyütülmüş yıllarca cadılar ve avcılar arasında ki düşmanlık onlara farklı boyutlarda lanse edilmiş en sinir olduğum şeyse kadınlar erkekler için sadece bir kafes oyuncağı olması gerekiyor gibi beyinlerine kazınmış erkekler kadınların sahipleri gibi anlatılması öyle olması zorunluymuş
Fantastik
Yılan ve GüvercinShelby Mahurin · Yabancı Yayınları · 20212,651 okunma
Buse isimli okura yanıt verildi
2pac
2. kitabı o kadar beğenmemişler ki hevesim kaçtı 😄beklentimi çok düşürdüm öyle okumaya düşünüyorum