2pac

2pac
her insan kendi cehennemini yaratır
3/10
·206 syf.··
2025 3. kitabı
şişirilmiş bir motivasyon kumarı? rezonans alanından enerjiden rezonans alanlarının bağlı olduğu kesişimlerden bahsediyor ama bu alanın nasıl kullanılacağı tam olarak ne gibi faktörlerin amaca nasıl ulaştıracağı anlatılmamış eksik kalan sorular var yani bu tarz motivasyon kaynaklarının kanıtlanabilirliği olmadığı sürece para kaynağı için uydurulmuş safsatalar olduğunu düşünüyorum evet enerji alanı olumlamalar çekim yasası gerçek ama insanlara umut aşılamak için bunların üzerinden hayal satmaya gerek yok emek olmadan çekim yasasıyla da başarı gelmez alma verme dengesinde dahi bir şeyler için harakete geçmek gerek ki gerçek hayatta bu motivasyonlar elinde kalır
1000Kitap
Rezonans KanunuPierre Franckh · Koridor Yayıncılık · 202526bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
9/10
bu neydi!!!!! İkinci kitabı daha da sevdim evren kafamda oturdu kaos sonrası sakinlik iyiydi yeni karakterleri çok sevdim midasın semlerine aşırı sinir oldum Aureni hor görüp aşşağılamaları sırf Midasın gözdesi diye sanki kızın gerçekten kıymeti varmış gibi..çok rahatsız ediciydi sürekli laf sokup kızın kalbini kırdılar ama Auren de yavaş yavaş karakter gelişimine başladı ilerde durumun değişeceğini düşünüyorum özellikle kaçırıldıktan sonraki bunu daha çok hissediliyoruz şöyle güçlü savaşçı bir kadın olarak görmek istiyorum Aureni o zamana biraz daha var gibi ama umutluyum Ama asıl mesele… Rip!!!!! Sen daha önce nerdeydin ya bayıldım müthiş bi karakter çığlık çığlığa okudum okurken bile gücünü ağırlığını hissedebiliyorsunuz çok etkiledi beni nerdeyse ayrıca o olmasaydı Aurenin o kafesten çıkmaya cesareti de olmazdı muhtemelen onu zorlayarak gerçekleri fark ettirmesi ordudakilerin söylenenlerin aksine cani olmayışı kadınlara davranış biçimleri diğer krallıkların aksine çok güzeldi sebebi belli değil miii canım Rip seni okumak istiyorum ya Midasın adı geçmesin mümkünse pislik herif krize soktu özellikle kitabın sonundaki Aureni ilk gördüğünde ki tavrı zorbalığına gıcık oldum nefret ediyorum bu heriften neyse kitabın o sonunu okuyunca da dedim tamam bu kız geç de olsa akıllandı artık Midastan kurtulur kafese geri dönmez rahatlaması geldi Ama genele bakarsak şuanlık seri ilk baştaki ön yargımı tamamen yıktı çok akıcı ilerliyor karakterlerin gelişimi de çok yerinde görmek istediğim sahneler varrr ve lütfen biraz Auren ve Rip alabilir miyiz aşırı yakıştırdım çok uyumlu olacaklar
SaklıRaven Kennedy · Ren Kitap · 2023295 okunma
İzler kalırmış sahiden
10/10
·376 syf.··
2025 4. kitabı
SONER… Konusu : Yıllardır yaşadığı travmalar sebebiyle hayatından ümidini kesen 19 yaşındaki bir genç olan Soner doğum gününde planladığı ölüm saatine on iki dakika kala aynı sınıftan olduğu Besteden gelen mesajları görür devamını merak ettikçe bu mesajlar onu intihar kararından vazgeçirir… Bestenin her gün yazacağı mesajları merak eden Soner yaşamını onun sayaesinde devam ettirir sınıfta söylentilerden dolayı dışlanan Soner’i bir tek merak eden görünmez olmadığını ona kanıtlamak isteyen tek kişi Bestedir.. Arkadaşlar Bu çocuğa kalbimi bıraktım… Çocukluğu yaralı ,travmatik bir geçmiş ,kopuk bir aile, yetişmeye çalışsada her şeye geç kalmış bir anne, kendi psikolojisinin esartine yenilmiş babasının ilk kurbanı olan ilk ezilen abi ,psikopat uyuşturucu bağımlısı şiddet yanlısı bir adam ve ona baba demek zorunda kalmış korkutularak şiddetle eziyetle susturulan abisiyle beraber zorla uyuşturucu bağımlısı yapılan bir Soner.. Daha ne olabilir gerçekten çok üzücü abisinin yeni doğan kız kardeşinin koca bir aile mezarlığı olan o evde yaşama çabası kimsesizliği beni mahvetti.. Soner o kadar düşünceli o kadar duygularını bilmeyen travmalarından boğulmuş biri ki aslında Besteyle beraber yaşama tutunma umudunu öğrendi bir nevi Yazarın karakterleri bu kadar güzel ince ince işlemesi kitaba bağladı duyguları en derinden hissedebiliyorsunuz Soner ağlayamadıkça benim içim sızladı burdan sarılmak istedim ona.. abisinin durumu yaşadığı travmalar, annesi derken gerçekten çok üzülüyorsunuz okurken.. Aşk kısmına gelirsek de Beste ile ikisinin birbirine sevgiliden çok her şey olmaları o saf duyguları çok naifti Bestenin çabaları iyi kalbi umudu Soner’i ayakta tuttu yeni bir kimlik yeni bir hayat dedirtti Soner için.. gerçekten uzun zamandır bu kadar derin duyguları işleyen saf bir
İzler KalırSude B. · Pukka Yayınları · 20241,881 okunma
Altın tutsak Aurenn
8/10
Kral Midasın buz dağların hemen üzerine kurduğu sarayında her şey altındandı! Uzun zamandır rs de takılıp kalmıştım bu kitap beni çıkardı konu aktı gitti Dark romance sevmeyenlerin beğenebilceği bir kitap sayılmayabilir özellikle giriş kitabı için konuyu özetlemeden direkt yorumumu yapmak istiyorum ilk kitap gayet güzeldi konuya giriş açısından yeterliydi ama karakterlere gelecek olursak Midasa sinir oluyorum bu ne rahatlık genişlik be kardeşim saçlarımı yoldurdu bir kralın hareminin olması doğal(bence değil) ama sinir bozucu yinede ayrıca evli sözde çıkar uğruna evlilik yapmış ama melina için gayet haksızlığa uğratılmış bir evlilik bir varis doğuramadığı için aşşağılanması ailesi gibi güçleri olmadığı için kraliçe olarak tahtından mahrum bırakılması çok üzücü gerçekten ama tüm sorumlu Auren gibi davranması da sinirlendirmedi değil gelen Aurene çatıyo giden kıza demediğini bırakmıyor sırf kralın gözdesi diye Auren desen altından kafesinden çıkartılmıyor zaten başka bildiği bir yaşam yok korkuları çok fazla esareti üzücüydü özellikle Midasın sevgisine muhtaç olması gerçekten kalp kırıcı… Ama diğer kitaplarda gelişimini çok merak ediyorum kitabın ortalarında heyecandan kalbim yerinden çıkmadı değil özellikle kaçırıldıklarından sonra gördükleri muamele krizlere soktu beni Ama özellikle kalbimi bıraktığım göz yaşlarımı tutamadığım yer Sailen… kalbimi bıraktım bu kadar kısa yer verilen bir karaktere bu kadar bağlanıp üzülmeyi bende beklemiyordum cesur ve çok tatlı biriydi keşke böyle bir sonu olmasaydı üstelik Aurenin yıllar sonra ilk arkadaşı olmuşken… neyse diğer kitapta ortaya çıkan kral rot ve komutan ripin neler yapacağını merak ediyorum Midas aptalından kurtulmak için çok bir süre gerekmez umarım Güçlü bir Auren okumak istiyorumm potansiyeli çok yüksek diğer
Fantastik
TutsakRaven Kennedy · Ren Kitap · 2023441 okunma
Arada kalınmışlık
8/10
Cadı ile cadı avcısı evlilik bağıyla birbirlerine bağlanırsa neler olurrr? İki günde oturup bitirdiğim aslında akıcı olan bir kitaptı ama ilk başlarda kitap karakterlerini çözmek kim kimdi anlamak biraz kafa karıştırıcı oldu sonrasında ilerledikçe anlaşılıyor. Genel olarak güzel bir kurgusu vardı böyle vaaaooov çok farklı fantastik bir kurgu diyemem ama kendini okutturdu Ben açıkçası ana cadı karakterimiz olan Louise sevdim yani ne istediğini bilen yeri gelince gerçekten güçlü çözüm odaklı zeki bir kız ağlak bir karakter değildi eğlenceli ama o eğlencenin ardında kocaman bir hüzün saklayan bir karakter içim ısındı ona karşı ,annesinin ona doğduğundan itibaren yaşattığı travmalardan şiddetten kaçıp şehirde tek başına hayatta kalmaya çalışması diğer cadılarla birlikte avcılardan saklanarak toplumda fark edilmeden hırsızlık yapması ve o malum olayda yakalanıp erkek karakter Reid ile başpiskopos tarafından evlendirilmesini okuduk yani Reid e gelecek olursam da çok kapalı bir karakter ön yargılı ama kendi içinde yaralı bir adam ve göründüğünün aksine düşünceli özellikle Lou ile evlendiği ilk andan itibaren ona karşı kaba değildi beklediğimin aksine ,onunla evlendiğinin farkında olarak çevresine karşı onu koruması ve savunması çok güzeldi o hantal görüntünün altında naif bir karakter var yaptığı bir kaç hatayı unutmuyorum tabi ki saçını başını yolmak istemedim değil yaaani diğerlerine gelecek olursak diğer cadı avcıları da kilise tarafından beyni yıkanarak özellikle başpiskopos tarafından büyütülmüş yıllarca cadılar ve avcılar arasında ki düşmanlık onlara farklı boyutlarda lanse edilmiş en sinir olduğum şeyse kadınlar erkekler için sadece bir kafes oyuncağı olması gerekiyor gibi beyinlerine kazınmış erkekler kadınların sahipleri gibi anlatılması öyle olması zorunluymuş
Fantastik
Yılan ve GüvercinShelby Mahurin · Yabancı Yayınları · 20212,651 okunma