Ahmet Bey

Ahmet Bey
Kayserili Sıradan Bir Vatandaş . SDÜ ELEKTRİK ELEKTRONİK Mezunu . Kendi işinin Patronu. Ney Üflemeye Çalışan Birisi.
Kendi İşini Kendi Yapan :)
Yüksek Lisans
69 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
''Canıgönülden'' bitişik yazılır. Öyle ya! Can ile Gönül ayrılır mı hiç ?
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günaydın
Sessizce inzivaya çekilen gözlerim, bu sevdanın çilegahıdır artık. ☕
1000Kitap
Kül olur kalbinde ki zamanla...🥀
1000Kitap
İnsanların gönülde kalması, gözde kalmasından daha iyidir...
"Bir gün Mihriban'ı tekrar göreceğinize inanıyor musunuz?" "Bilmiyorum, görmek de istemiyorum Değişmiştir şimdi,ben onun nazarında değiştim, o benim nazarımda değişti. Niye görelim?Öyle kalsın ya.İnsanların gönülde kalması, gözde kalmasından daha iyidir."
1000Kitap
'sarılsak geçerdi belki darıldık kaldı öyle'
"Aslında sarmalanmış olma duygusundan başka bir şey değildir mutluluk.."
1000Kitap