Bence ticari kaygılarla bayağı es geçilen yerler var. Britney’ i severim. Kaç yaşında olursa olsun içinde hep çocuk taşıyormuş, bu çocuk herkese hemen güvenirmiş gibi bir imaj verilmeye çalışılmış. Sonuçta dünya starısın hiç mi para kazanmak aklımdan geçmez ya da estetik işlemler vs vs madem 4-5 yaşından itibaren anılar aktarılacak her şey şeffafça aktarılmalıydı. En azından yüzeyselde olsa. Kendisini 19 yaşına kadar bakire bilirdik, sonra ilk justinle beraber olduğunu söylemişti. Kitapta 15 yaşlarında yaşadığı ilk ilişkiyi anlatıyor. Bu kadar mahrem bir şey bile açıklanacaksa diğer meselelerde açıklanabilirdi diyorum. Kitaba puanım5 ama britney fanı olarak torpil geçiyorum.