neden insanlar yazdıklarını başkalarının da okumasını istiyordu? neden yazdıklarını defalarca okuyup kendilerini daha iyi keşfetmeye çalışmak yerine başkalarının kendilerini keşfetmelerini tercih ediyorlardı?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
hatırlıyorum, bir iki yazarın gülle gibi cümlelerini, filozofların kestikleri raconu: "bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğimdir." yanılıyor hepsi de. insan, hiçbir şeyi değil, her şeyi bildiği için mutsuz.