Arkadaşlar kaç gündür araştırma yapıyoruz. Neden mi? çünkü âyetleri gördüğünüz gibi paylaşma isteginizden vazgeçin artık bazı insanlar bunu yanlış anlayabiliyorlar. Gerçekten âyet paylaşmak istiyorsanız, lütfen ama lütfen âyetlerin meal, nüzul sebebleri, tefsirlerini ve ayrıca âyete bağlı olan hadisleri de paylaşalım sadece âyet paylaşarak insalara neyi anlatmaya çalışıyorsunuz anlamıyorum âyetlerin meal-ini okuyarak ayetlerden sonuç çıkartmayın. Kur-an kerim benim ezberledigim ve sizin okuduğunuz 'dan çok daha fazla bilgi içermekte ve bunu tek bir insan beyni ile anlama çabasından vazgeçin lütfen araştırın...
Bir ayet-i okurken o âyet le ilgili meâl'e okudugumuz âyetle ilgili hadislere ayet'le ilgili tefsir sebeblerine ayet'le ilgili nüzul sebeblerine bakarak okuyalım.
Öğrendiğimiz ilm-i güzel öğrenelim" bu âyet'te ne anlatıyor" diye sorduklarında far görmüş tavşan gibi bakmayalım. Unutmayalım ki bizim en büyük düşmanımız cahillerdir.