anlatsam geçer mi
daha çok anlatsam
daha uzun anlatsam geçer mi
hem yazıyla hem rakamla yazsam
duvarlara çiviyle çaksam
bütün kabiliyetsizliğimle resmini yapsam
geçer mi
sulara bağırmak istiyorum
gelcen mi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kızgın katran gibi aklım
düşüncelerim birinci derece yanık
her günü iki gün gibi yaşamak da bundan
bittiğini sandığımız her gün başa sarıyoruz acıları
ne kadar iyileşmek istediğimi
ne kadar iyileşmek istediğinden bilirsin
saat kaç biliyor musun
aradın aramadın bende öyle
nerde düştüm biliyor musun
ne kadar umrumda sence
yarım kalan bir şeyler
dön diye ağlıyor
tütün hemen köşede
iç diye ağlıyor
bir yas tuttum şuracıktan
sen de nasibini al
bu cesaret ta gençlikten
ne gitmesi sen de kal
kırdım
o vazoyu ben kırdım
ben büktüm denizin dalgasını
bendim o da bendim
belki çıkar olan o yolun çıkmazı
deniz de o kadar masum değil
elinde olsa yapardı dahasını ya
çantaya dökülmüş bir ojeden geliyor sesim
sesim ki
kudretle yakardı sigarasını
şimdi sen çok uzaklardaki yakın geçmiş
ben birbirine düşmüş düşüncelerle
şimdimin ortasında
en az benim kadar yoksul
ve zamansızsın