newt kaminski

birkaç sayfasını atlayarak okuyunca vicdan azabı çekiyorum ama atlamazsam da kitabı bırakırım hissi
Düşünce
newt kaminski
o kadar doğru ki,aynı şeyi 1984 okurken hissettim 🥹🩷