Belki on yıl sonra görürüm onu. Belki
de son olarak görüyorum. Yalnız ondan ayrılıyorum diye
'Üzüntülü değilim; yeniden yalnızlığıma düşeceğim diye de
korkmuyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birisini sevmeye kalkışmak önemli bir işe girişmek gibidir, bilirsin. Enerji, kendini veriş, körlük ister ... Hatta başlangıçta, bir
uçurumun üzerinden sıçramanın gerektiği bir an vardır.
Düşünmeye kalkarsa atlayamaz insan. Bundan böyle artık
bu gerekli sıçrayışı yapamayacağımı biliyorum."