Kitaptaki karakterler sanki benim akrabam mış, zaten tanıyormuşum gibi, yerler de bizim mahallenin arka sokağı falanmış gibi verildiğinden kim nerede ne oluyor bağ kuramadım. O yüzden sıkıcı geldi, ha bi de mide bulandırıcı ilişkiler dayanılmaz gıcıktı, sırf bu sapkın ailenin çöküşünden zevk duymak için hunharca okumaya gayet ettim ama son 100 sayfada sabrım da bitti.. :)