Tuba Gör

Tuba Gör
@tubaart
İçimi döküyorum öyle ya
Yeni başlangıçlar
Reklam
Böyledir, mutsuzken başkalarının mutsuzluğunu daha çok hissederiz
Kul kaderini yaşar bahtına ne çıkarsa
Dışarda yağmur var aldırmıyorummmfmm