Tuba Gör

Tuba Gör
@tubaart
İçimi döküyorum öyle ya
'' Ne olucaksa olsun, iyi veya kötü, her şeyin olup bitmesini istiyorum artık...
Sayfa 731 - Metis Kitap Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı