İnsani ve insanlığı bir uzaylı gözünden anlatan bir kitap.Altini çizip güzel notlar alacağım bir kitaptı.Akici ve anlaşılır bir dili vardı.Severek okudum.
Şiddetin insanın medeni yüzeyine bu kadar yakın olması korkuttu beni.Sorun şiddetin kendisinden çok,insanların içlerindeki şiddeti gizleyebilmek için harcadığı çabanın büyüklüğüydü.