Ve bazen,
Ağır imtihanlar içerisinden geçersin,
Ve yine, ağır bir hüznü ömrüne misafir edersin.
Seni kimsenin anlamadığını,
Acılarla baş başa kaldığını zannedersin.
Ama üzülme,
Dışına kapanıp içine açıldığında,
ALLAH'ın kalbinden geçenleri bildiğini,
Sessizliğini en güzel şekilde işittiğini,
Asla unutma..!
Ve sakın ümitsiz olma !
Kendini ALLAH'a bıraktığında,
İçini sadece O’na açtığında,
ALLAH kalbine dokunacak,
Ve herşey yeniden hayat bulacak.
Kuruduğunu sandığın yüreğin
Yine çiçekleniyor olacak.
Öyle ya,
Kim kalbini ALLAH'a açtı da,
Kurumuş bahçelerinde çiçekler yeşermedi ki...❄️🪐
Oyuncak var, çocuk yok. Çocuk var, anne yok. Anne var, yemek yok. Yemek var, baba yok. Baba var, ev yok. Ev var, komşu yok. Komşu var, duvar yok.
Gazze var, dünya yok.
Dünyanın en uzun hüznü yağıyor
Yorgun ve yenilmiş insanlığımızın üstüne
Kar yağıyor ve sen gidiyorsun
Ağlar gibi yürüyerek gidiyorsun..
| Erdem Bayazıt