Tuğba

Tuğba
@tugbackr
oysa gece tam yarısıdır bir günün ve daha güçlüdür gündüzden
Sevmek ve söylemek Ardından iyilik gelir ister istemez
Sayfa 162·Kitabı okuyor
Reklam
Onda bulduğumu bilseniz Yalnız ona söylerim o kadar güzel
Sayfa 162·Kitabı okuyor
Ama mutlu olmamak için hiçbir gerek yok dünyada, siz de olabilirsiniz, biraz cesaret biraz da mutluluğu istemek yeter galiba, evet bu kadarı yeter, sevmekle elbet..
Sayfa 161·Kitabı okuyor
Şu denizin uğultusu olmasa Unuttuğum pek çok şey olacak
Sayfa 160·Kitabı okuyor
Ölü müdür diri midir bir bilsem Gider bulurum benim yalnızlığımı
Sayfa 160·Kitabı okuyor
Reklam