Hepimiz kurtulmayı istedik.
Bir sabah gelsin ve bir daha gece olmasın istedik.
Çünkü şeytanlar, karanlıkta parıldıyorlar.
Parıldıyor ve sana eşlik ediyorlar.
Eğer yüzünü aydınlığa dönmezsen, bir gece kazanacaklar.
Yağmurlu havalardan nefret ederim.
Ay'ın gökyüzünde gösteriş yaptığı gecelerden de.
Kapısı kilitli olsa bile güvende hissettirmeyen, odalarla dolu bu büyük evden de..