Özgürlük vaadiyle kandırılmıştı
Cubeyr b.Mut’im’in kölesi (Hz Vahşi )
Bir heykel gibi soluk almadan beklemişti kayanın ardında.Özgürlük heykeli,kölelerine acaba ne vadetti ki hâlâ Bağdat’ın,Beyrut’un,Şam’ın,Gazze’nin üzerinden geçiyor mızrak.
Altında parçalanmış ciğerler,oyulmuş gözler,kesilmiş kulaklar ve koparılmış burunlar var.
Vahşi’nin mızrağı yüzyıllardır havada. Şekli ve rengi değişşe de ıslığı şeytan ıslığı.
İnsanları topluyor başına ve onlara diyor ki : “Lütfen sessizlik!”