"Unutma! Gökyüzü sonsuzdur değil mi? İnsanlık yok olmadan gökyüzünün yok olması mümkün mü? Değil. İşte... Tam olarak biz de buyuz. Biz gökyüzüyüz. Sonsuzuz!"
Hep yıldız kayarken dilek tutulurdu, değil mi? Onlar saatlerce bir yıldızın kaymasını bekleyip, o kaydıktan sonra tutmuşlardı dileklerini. Çünkü onlar için, kayan yıldız gökyüzüne ihanet etmişti. Bu yüzden dileklerini ona değil, gökyüzünden vazgeçmeyen tüm yıldızlara sunmuşlardı.