Üniversite eğitimimden elde etmeye çalıştığım şey, hayatı yaşamanın ve onunla en iyisini yapmanın yolunu bulmak için biraz bilgi sahibi olabilmek. Başkalarını ve kendimi anlayabilmeyi ve yardım edebilmeyi istiyorum.
İsmin başta güzel olmasa bile onu güzelleştirecek şekilde yaşamak… İsminin, insanların zihninde o kadar sevimli ve hoş bir şekilde anılmasını sağlamalısın ki insanlar o ismi artık akıllarına bile getirmemeli…
“Gerçek arkadaşlık gerçekten de insan hayatında çok faydalı bir şeydir.” dedi Bayan Allan. “Gerçek arkadaşlık idealimiz çok yüksek olmalı ve bunu, doğruluk ve samimiyet konusunda başarısız olup kirletmemeliyiz. Arkadaşlığın adının çoğu zaman içinde gerçek dostluktan eser bulunmayan bir tür samimiyetle karıştırıp küçültüldüğünden korkuyorum.”
nerede olursak olalım kendi hayatımızı kendimiz kurarız… Üniversite sadece bunu daha kolay yapmamızı sağlayabilir. Hayatlarımız, içlerinden çıkardıklarımızla değil, onlara kattığımız şeylerle genişler ya da daralırlar. Hayat burada capcanlı ve dolu dolu, her yerde öyle… Elbette bizler yüreklerimizi onun canlılığına ve bereketine açabilirsek.