Sadece arada bir kaç saat kaldı o güzelim gözlerini görmeye...
Az kaldı...
Nerede yarım kalmıştı sevgimiz?
Şimdi seni ne kadar çok sevdiğimi..
Bilmiyorsun.
Halbuki;
Tanıyorsun beni, biliyorsun beni.
Ama seni sevdiğimi bilmiyorsun.
Oysa çok yakındık, yakınız.
Ama...ama benim sana olan sevgimi bilmeyecek kadar uzağız.
Sahi o gözlerinin rengi de ne öyle?
O renk ne denizde var ne gökyüzünde...
Söyle, seni baştan sevebilir miyim her sabah?