İnsanın derdi ne kadar büyük olursa gülüşü o kadar sıcak olurmuş.
O dert güzelleştirirmiş onun yüreğini. Öyle derler, bizim buralarda.
O derdin büyüklüğü neye göre ölçülür biçilir bilmem ben.
Fakat birinin gülüşünün sıcaklığını hissettim mi, anlıyorum ki derdi çok.
Güzelleşmiş derdiyle.
Neşet Ertaş
Aslında bütün kent,insanların diri diri gömüldüğü bir tabuttu. Farklı olan ebattı,yoksa mantık üç aşağı beş yukarı aynıydı. Senin için ayrılan hava bitince ölüyordun, bir daha gömüyorlardı.