Şikâyet etmek hiçbir zaman iyi bir şey değildir , zayıflıktan doğar. İnsan birinin talihsizliğini başkalarına ya da kendine yüklese bile bu hiç fark etmez. Genel ve uygunsuz olan şudur , insanın acı çekmesinin nedeni başkasının hatası farz edilir; kısacası acı çeken insan bunun intikamını almayı düşünür
İnsan asil misafir-perverlik gösterebilen bu kalpleri perdeli pencereler ve panjurlara rağmen tanır: onlar en iyi odalarını boş tutarlar. Neden? Çünkü insanın her zaman bulamayacağı misafirler beklerler.