Insan değişmez tezi yanlış bir tez. İnsan giderek değişiyor. Dünyasını küçültüyor,çevresini daraltıyor,huzur bulduğu şeyler değişiyor. Geçmişe baktığında değer yargılarından başka herşeyin değişmiş oluyor bazen.
Çünkü insan değişmeseydi, hatanin adı hata olmazdı,lügatlarda farkındalık olmazdı. 13 yaşındaki bir çocuk ile 35 yaşındaki insan aynı olurdu. Insan her geçen yıl değişiyor.. Yaşadıkça,gördükçe öğrendikçe,hissettikçe,kaybettikçe,kazandıkça,farkına vardıkça,anlamlandirdikca,içinde nesneler ya da insanlar anlamsızlaştıkça, inandıkça, edindikçe, sildikçe,affettikçe, en önemlisi de Yaşadıkça...